loading...

چت روم فارسی خٌل چلا چت

تو قدر مطلق منی! در آغوش تو احوال من همیشه مثبت است … . . . شاید بگذرم از تو اما حسابِ لبهات از تمامِ تو جداست الکی ست مگر من از آن لبها دوستت دارم شنیده ام . . . از تو که حرف می زنم ؛ یک جور خ

سر دسته خل و چلا بازدید : 41 دوشنبه 26 آبان 1393 نظرات (0)

تو قدر مطلق منی!
در آغوش تو احوال من همیشه مثبت است …
.
.
.
شاید بگذرم از تو اما
حسابِ لبهات
از تمامِ تو جداست
الکی ست مگر
من از آن لبها
دوستت دارم شنیده ام
.
.
.
از تو که حرف می زنم ؛
یک جور خوبی ،
…حال من بد می شود !
.
.
.
دَست هـآی تو حق ِمن اَست ,
حقم را کف ِ دستم بگُذار
.
.
.
تمام خاطره ها به “تو” ختم میشود ،
در چهار راه یاد ایستاده ای ؟!
.
.
.
بیا قرار بگذاریم هر چند شنبه
در خوابی
خیالی
…جایی
یک دلِ سیـر
هم را ببینیم
.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir


کد امنیتی رفرش